شبكة اسود الاسلام
الاخوة الكرام:المنتدى منتداكم انشىء لخدمة الاسلام ونصرة النبى عليه الصلاة والسلام فساهموا معنا للنهوض به
شبكة اسود الاسلام
الاخوة الكرام:المنتدى منتداكم انشىء لخدمة الاسلام ونصرة النبى عليه الصلاة والسلام فساهموا معنا للنهوض به
شبكة اسود الاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

استعد رمضان على الابواب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» ما لم تشاهده في فيلم عمر المختار
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالأربعاء 23 سبتمبر 2015, 3:20 am من طرف ابن الخطاب

» قبل ماتشترى حلويات او مصاصات لاولادك ادخل وشوف
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالأربعاء 23 سبتمبر 2015, 3:17 am من طرف ابن الخطاب

» قصه عن ورع الخليفه عمربن عبدالعزيز
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالأربعاء 23 سبتمبر 2015, 3:16 am من طرف ابن الخطاب

» جدول العباده فى يوم عرفه
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالأربعاء 23 سبتمبر 2015, 3:14 am من طرف ابن الخطاب

» شاهد كيف يتم خداعك فى الافلام
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:54 pm من طرف احمد

» الاسلام مش ارهاب
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:31 pm من طرف احمد

» مهاره سائقى السيارات
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:25 pm من طرف احمد

»  طفل يخاف من خياله(فيديو صغير)
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:21 pm من طرف احمد

» وقت وجوب الأضحيه
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:10 pm من طرف احمد

» ما يجوز في الأضحية و ما لا يجوز
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2015, 12:10 pm من طرف احمد

مواضيع مماثلة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
انس البراء
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_vote_rcapالشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_voting_barالشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_vote_lcap 
الرحيق المختوم
الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_vote_rcapالشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_voting_barالشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_vote_lcap 
خالد بن الوليد
ام النونو
كوني مع الله
أبومهيلا
احمد
0
ابن الخطاب
عاشقة الليل
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعة الان حسب توقيت القاهرة
عدد زوار الشبكة

:: انت الزائر رقم::

لالا

Free CursorsMyspace LayoutsMyspace Comments
منع النسخ0
فتــــــــــــــــاوى

الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة

كاتب الموضوعرسالة
الرحيق المختوم
عضو سوبر
عضو  سوبر
الرحيق المختوم

الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة Empty
مُساهمةموضوع: الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة   الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة I_icon_minitimeالجمعة 10 يونيو 2011, 11:56 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عدنا اخواتي ومع الشبهة الثالثة

بيقولوا عليا عفريتة

وانا راجعة في طريقي للبيت الأربعاء اللي فات

قابلت بنت صغيرة يعني ممكن تكون حوالي9 او 10 سنوات

البنت بصتلي بصة هي صراحة يمكن بصة واحدة فعلا بس اخدت حوالى كام دقيقة كده بصت ووشها عليه حوالي 500 علامة تعجب والاستنكار

زي ما تكون بتقول مين دي .. دي من المريخ ؟

ومرة كنت راحة الكلية في يوم فكان في شوية اطفال بيلعبوا في الشارع فواحد بيقول لتانيين فيما معناه ( وله بص عفريتة !!! )

هي العيال دي بقول كده ليه ولا شايفانا كده ليه ؟

من
كام يوم اختي كانت خارجة هي وبنت اختي الصغيرة عندها حوالي 5 سنوات فجت
اختي بتحكيلي بتقولي -فيما معناه- تصوري البت منال لما شافت العربية السيت(
اللي هي الصغيرة اللي ليها بابين بس ) قعدت تضحك ضحك وتقولي بصي يا خالتو
بصي

رد عليها زوجها وقالها طبعا ما هي متعودة على عربية ابوهاا اللي اد كده

هي نفس الفكرة

الطفل الصغيرة مش متعود على حاجة

لازم يضحك عليها يستغرب منها يشمأذ([size=12]مش عارفة كده صح ولا غلط )منها لانه

بكل بساطة مايعرفهاش

يعني البنت اللي قابلتني دي

اكيد مليون في المية مامتها مش منتقبة ولا خالتو ولا عمتو ولا حد قريب منها فمستغربة من المنظر لانها مش متعودة عليه

اول
ما اختي الكبيرة لبست النقاب كانت بنتها عندها حوالي 4 سنوات واحد _ ظريف _
عندنا في العائلة قعد يقولها حوشي يا دودو ماما بقت بُبع قالته لا ماما مش
ببع

ليه البنت خلاص عرفت

انا بنت اختي الطفلة اللي عندها سنة وكام شهر ومن قبل ما تكمل السنة النقاب ده عندها عادي وتضحك وتلعب معايا عادي

وممكن
تفتكر اي واحدة لابسة نقاب انا .. يقوم حدمن اهلي قايل ايه ( ما هي
اختلاقات بقى والسلام ) طب ما كده غلط ممكن اي واحدة منتقبة تاخدها وهي
فاكراها انتي

طب بالله عليكن واحدة في السن ده هتمشي تروح لحد غريب ازاي ولا اهلها هيسيبوها مع حد غريب ازاي !!!!!

علشان تعرفوا ان المشكلة مش في النقاب المشكلة في تفكير الناس اللي عايزين يطلعوا النقاب وحش وخلاص

المهم
... احنا ما نضايقش من النظرة دي حتى لو الكبار بصوها لنا لانهم بكلللل
بساطة مشافوش المنظر ده قبل كده .. ممكن انتي بقى تستغلي ده تدي للطفل
بومبوني لبان اي حاجة والكبار لو ستات تقولي السلام عليكم

تبقي دعوة للنقاب

ولنا عودة إن شاء الله مع الشبهة الرابعة

__ يا بنتي ده النقاب ممنوع في الحرم !!!! __

ومعلش لو طولت عليكوا بقصصي بس هي اقرب شيء في الواقع يمس الشبهة دي
[/size]

الشبهة الثانية بيقولوا عليا عفريتة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة